На цій сторінці ми розповімо про правила гарантійного та сервісного обслуговування, обміну і повернення товарів придбаних в інтернет магазині "Pasivka".

Всі товари супроводжуються офіційною гарантією виробника.

На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 6 до 120 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон інтернет магазину "Pasivka".

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.д. і т.п.

При поверненні товару має бути збережено:

  • повний комплект товару
  • цілісність і всі компоненти упаковки
  • ярлики
  • заводське маркування

Якщо товар не працює, тоді обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін або повернення товару проводиться виключно в нашому офісі за адресою: Київ, вул. Почайнинська, буд 44, оф. 18. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

Гарантійний ремонт товару.

Наш магазин продає тільки вироби найбільших світових виробників, до того ж у нас товари проходять вхідний контроль якості. І, ми сподіваємося, покупка зроблена у нас буде радувати Вас довгі годи.Однако іноді техніка ламається. Якщо це сталося, нижче ми наводимо правила гарантійного обслуговування.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон від "Pasivka". У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є адреси і телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.

Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.

Якщо в гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар.

Якщо в гарантійний період виріб придбане у нас вийшло з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією
  • гарантійний талон
  • документ, що підтверджує оплату
  • висновок сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік»

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару
  • неправильного заповнення гарантійного талона
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом)
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів)
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі
  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації